söndag 15 januari 2012

Filmer

Har blivit en hel del filmer de senaste två helgerna för min del. En del sämre och en del bättre.
Få se om jag kommer ihåg alla :)
* Made of honor - den var rolig och faktiskt bra
* Horrible bosses - alldeles för grabbig, gillade den inte alls
* He's just not that into you - kändisspäckad och ganska okej film
* PS I love you - deprimerande, inte så bra
* Just go with it - rolig, lite stereotypisk men väl godkänd film
* Children of men - hade hört lovord om filmen, men den var riktigt usel
* Kung fu panda - en del roliga dialoger och helt okej
* Monster vs aliens - tecknad film, men det räcker med att se trailern, då hade man sett allt roligt.











Däremellan har jag även haft maraton på Anno 1790. Svensk TV-serie som jag gillade skarpt.
Hoppas det blir en fortsättning på den.

2 kommentarer:

  1. Anno missade jag tyvärr, tror att jag ska se det på play om det går.

    SvaraRadera
  2. Ja, det tycker jag Linda! Den var grym :)

    SvaraRadera