onsdag 4 juli 2012

Semesterdag 1

Började min 5,5 veckors långa semester i måndags (2 juli), med att shoppa loss på stan. Gick lite mer pengar än beräknat, men hittade många fina saker. Köpte en urmysig fleecejacka på Intersport som jag inte kunde motstå :) Handlade även lite träningskläder så som sport-BH och ett linne. Köpte även en ny bikiniöverdel.

























Sen åkte jag till Mio och köpte mig en stor spegel som jag har funderat på länge.
På Jysk hittade jag en solstol till balkongen.





















På Dress & Denim köpte jag ett par tunna byxor i viskos som jag tänkt ha till pyjamasbyxor. En beige kort jacka, och en skjorta.















Sen köpte jag även en tavla som jag hängt upp i sovrummet. Tyckte den var så cool ;)



1 kommentar:

  1. Skoj att få se dina nyinshoppade alster! Snyggt!!

    SvaraRadera