tisdag 17 juli 2012

Semesterdag 11

Påbörjat min tredje semestervecka med jättebra väder.
Fick påhälsning här i Umeå redan söndag av far + sambo. De svängde förbi med sin husvagn och ställde upp den utanför min balkong. Stannade två nätter.
Söndag: åt lax med potatis och drack vin. Citronkladdkaka med grädde och jordgubbar till efterrätt. Mycket trevligt i glada vänners lag :)

















Måndag: gick en sväng på stan bland diverse affärer. Blev sen bjuden på buffé på kinarestaurang och mjuklass nere vid kajen. Sen åkte vi tillbaka hem till mig. Tog cyklarna och cyklade en tur ut till Bölesholmarna. Mycket barnfamiljer som var där och badade. Säkert rätt varmt i viken, men killarna som badade på utsidan av holmen, direkt i älven, tyckte det var jättekallt i vattnet :)
Sen bjöd jag på Cannelloni med grönsallad till middag.
Pappa spelade Rumble på min mobil, och blev tillslut rätt duktig på det :D

Inköp på Lindex


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar