torsdag 26 juli 2012

Semesterdag 19

Torsdag passade vi på att åka ner till stan och käka lite festivalmat. Igår kväll började Piteå Dansar & Ler. Mötte upp Lollo, Annika, Magnus o Sixten för en festival-lunch på stan. För min del blev det en Oxfilérulle. Helt okej, men inte jättemärkvärdig. Annika och Magnus köpte wook och Lollo satsade på en Langos.





















Efteråt fick Sixten dra i ett snöre på tivolit och vann sig ett jättesött lejon :) Han verkade jättenöjd över den!





Sen passade jag på att gå en liten sväng på stan. Ville gå in på Cubus. Eftersom vi inte har Cubus i Umeå så fanns det en hel del att prova ;) Blev tre inköp: en tröja, ett par långbyxor och en BH.

Provhytten på Cubus =)

















På vägen hem svängde jag förbi Kupan som drivs av Röda korset. Där hittade jag en fin form från Rörstrand som jag inte kunde motstå att köpa. 25 kr är ju rena kapet.
















Hemma i Kvarnbäcken fick uppdraget att skruva fast trall/brädorna på de nylagda broarna. Kul att få vara lite verksam! Var riktigt skönt i solen dessutom.








































Ett "bälte" till en tröja kan snabbt bli ett hårband istället =D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar