söndag 29 juli 2012

Semesterdag 20

Fredag morgon skjutsade jag mor till busstationen där hon tog bussen till Umeå. Därifrån ska hon sedan åka bil med Kedar till Stockholm över helgen. Var trött då jag kom tillbaka, så jag gick och sov en timme till..... Är det semester så är det!! Haha! :)
På förmiddagen solade jag ute i det vackra vädret. Sen klockan två så kom brorsan med två av grabbarna (Joel och John). Då åkte vi in till stan en sväng.

Dagens outfit





















Stefan hade några ärenden på Clas Ohlson. Sen handlade vi mat på Kvantum. Galet mycket folk på stan, så jag fick parkera borta på Nolia, och sen gå och hämta bilen och hämta upp dem med maten på Kvantum.

På eftermiddagen var vi sen bjudna på palt hos min morbror i byn. Gött med palt!

John spelade spel
Stefan, John och Joel



















På kvällen bar vi sedan stenplattor som Stefan skulle ha till ett förråd där han ska ställa skotern. Joel, jag och Stefan hjälptes åt. Totalt bar vi 66 plattor till släpet.


















Vi hittade en arbetsjacka till brorsan.
Den såg ut som en kort kavaj från 80-talet ;)




























































På kvällen såg vi sedan invigningen av OS 2012 i London. Vi blev alla uppe sent. Till nån gång runt 01.30 eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar