lördag 7 juli 2012

Semesterdag 5

Sista dagen på första veckan åkte jag först ner på stan på morgon och gjorde lite ärenden. Lämnade även två påsar kläder och skor och lite överblivet från lägenheten till Myrorna. Slutade med att jag köpte en liten ugnsform där. Tycker såna där formar är så behändiga då man tex ska värma mat i ugn.

















På eftermiddagen satt jag och solade på balkongen och lyssnade på musik. Riktigt varmt och mysigt. Blev en glass också.
På kvällen blev jag bjuden över till min arbetskollega Liisa, som nyss fått barn. Så fick jag äntligen lämna över de paket som jag haft hängande i hallen i flera veckor. En body med Hello Kitty och en liten mjukiskanin till lilla Lova. Och ett hårspänne i form av en blomma till storasyster Wilma. Fick cesarsallad och sen kaffe och glass & jordgubbar. Mycket trevligt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar