torsdag 12 juli 2012

Semesterdag 9

Torsdag blev en loppisdag! Stod med Annika och hennes bror Staffan på Loppis i Roknäs på deras uppfart och sålde grejer. Sålde grejer både från mig och från min mor. Gick förvånansvärt bra att sälja pocketböcker och diverse porslin. Men glas och min servis gick sämre. Funderar på att testa Tradera istället. Vi slapp i alla fall regnet som såg hotfullt ut, men det var väldigt kallt. Längtade efter vantar och täckbyxor faktiskt ;)

All behållning från mitt bord hade vi bestämt skulle gå till Cancerfondens forskning. Jag sålde för totalt 450 kr. Fick dessutom ett bidrag på 200 kr från min morbror och hans fru. Sedan lade jag och min mor + hennes sambo ett litet extra bidrag. Så totalt betalade vi in 1500 kr till Cancerfonden! Kul, kul =)

Hela uppfarten med alla våra grejer.


Mitt loppisbord

Närbild på de grejer jag sålde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar