lördag 29 september 2012

Guldbröllopskalas / 70-årsfest

Har idag varit på väldigt trevligt kalas. 70-årskalas för Naima kombinerat med Börje & Naimas Guldbröllopfest. Mycket gott fika med allt från smörgåstårta, fika och prinsesstårta till varmkorv och godis o snask. Jag, mor o Kedar tillsammans med brorsans familj gick ihop och gav presenter. Kvällen innan pysslade jag och mamma med att scanna gamla kort av Börje o Naima som vi sedan klistrade fast på locket till en chokladask. Det blev riktigt bra :)



Vi scannade även ett kort och klistrade in i gratulationskortet till dem.



Till huvudpresenten hade vi hittat på ett rim. Någon som kommer på vad det kan vara i paketet? ;)



Kvällen till ära tog jag på mig min långklänning som jag gillar, men aldrig haft tillfälle att kunna ha.
Kanske lite över-fin..... men, men :)


Lite diverse bilder från festen i Böle hembygdsgård.








I slutet av kvällen blev det diabildsvisning med diverse gamla bilder. Det var väldigt kul att se.



Huvudpersonen på 60-talet i filmstjärnelook! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar