lördag 8 september 2012

Lördag i Övik

Lördag 8 september 2012

Tog bilen och styrde kosan söderut idag för att shoppa loss lite.
Stannade först i Lögdeå och besökte Häggströms modehus.
Hittade ett par svarta jeans och en ceriserutig tröja. Här är några bilder från Häggströms. En affär jag varmt kan rekommendera till både damer och herrar.





















Sedan åkte jag vidare till slutmålet Örnsköldsvik. Och Övik levererade som alltid! Hittade många fina saker.
Vill även rekommendera två mysiga affärer i Övik som jag brukar besöka då jag är där.
Himlen runt hörnet är en pyntaffär som har många fina grejer. Tog några bilder.



















Sen gillar jag även affären Blommor & ting.
Där hade dom några söta ugglor i keramik, fast dom såg stickade ut :)




Ibland har affärerna lite udda krokar i provhytterna. Den här kommer från JC.





















Lunchade quesadillas i Oskarsgallerian, och avslutade med en cappuccino och en bit chokladtårta med grädde. Jag gillar då dom lägger ner lite extra tid och gör ett snyggt mönster på toppen av kaffet.





















Blev totalt 3 st byxor jag köpte. Jag brukar inte vara på humör för att prova byxor, men idag hände nåt :) Jag är nöjd med dagen och här är en bild på alla inköp.



2 kommentarer:

  1. Vilken rolig dag du verkar ha haft...roligt med lite nya kläder...tur du fått löneförhöjning:):)

    SvaraRadera
  2. Shit, jag blir trött bara att läsa om att shoppa...värre än vätternrundan ju

    SvaraRadera