söndag 23 september 2012

Söndagsflanering på stan

Tog en snabb tur ner på stan idag. Köpte nytt fluffigt täcke på Expo så bägge täckena i sängen blir lika "höga". Har sett så dumt ut med ett högt fluffigt täcke och ett platt täcke på den andra sidan. Så nu hoppas jag det blir ganska lika. Sen tog jag en repa på Åhléns. Ärendet var att inhandla bomullsrondeller, men det slutade med att jag även fick med mig hem bakformar och 4 fina skålar. Har letat såna skålar ett tag nu, så då slog jag till då jag äntligen hittade. Min plan är att äta frukostfilen i dessa. Så nu längtar man till måndag morgon ;)



















På Åhléns hade dom ett påslakan som var fint. Blev lite kär i det blommiga mönstret :)





















Det fannns även metervara av tyg på Åhléns som var lite roliga. Fåglar i ett träd och olika katter.



















På torget var det uppträdande av en kör som sjöng. Great Joy tror jag dom hette. Provade spela in en liten bit med mobilkameran. Blev lite mörkt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar