måndag 29 oktober 2012

Helgens begivenheter

Har haft finfrämmande på besök i helgen. Mor, Kedar och Jonas kom till Umeå i fredags vid lunch. Startade med kinesisk lunchbuffé på Eastern Palace. Sen lite shopping inne i stan. Lämnade av Jonas i tennishallen kl 18 för då började hans tennisläger. Inne på Nolia brevid tennishallen hade dom utförsäljning av kläder. Köpte en jacka flatfleece. Mamma köpte ett par mjuka, fodrade innebyxor.



Lördag shoppade jag och mor loss på stan. Mycket folk på stan och blåste kallt, men mysigt. Mor köpte ny handväska, smink, sockar, en tomte, garn och bokmärken. Själv köpte jag en gästhandduks-skylt samt fick ett par knästrumpor av mor.



Åt god lunchbuffé på Invito



På vägen hem från stan svängde vi förbi tennishallen och tittade på Jonas in action på plan.



På kvällen bjöd jag på smördegsinbakad kyckling. Och gino till efterrätt.



På kvällen såg vi årets premiär av "Så mycket bättre" på TV, samt invigningen av Friends arena i Solna.
Söndag fick jag uppskattad hjälp att byta till vinterdäck på bilen. Hämtade Jonas på lägret och så käkade vi alla Burrito-lunch hos mig innan dom körde tillbaka hem till Norrbotten. Summa summarum en riktigt trevlig helg :)



1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med ..en riktigt trevlig helg..Kram/Mor

    SvaraRadera