tisdag 20 november 2012

Bagger

Bowlingmatch idag. Tyvärr tredje förlusten för oss nu i rad. Går inte riktigt så bra som man kan önska. Tur det är kul att spela i alla fall. Efter fatalt dålig inledning så lyckades jag med en Bagger på slutet, dvs 4 strikes i rad. Mina två serier slutade på 165 respektive 124 poäng. Utnyttjade idag även de 2000 kr vi får i friskvårdsbidrag från jobbet till att investera i ett årskort på bowlingen. Så nu är det bara att öva jääärnet!

Efteråt åkte jag en sväng via Ersboda för att handla lite mat på Coop forum. Kikade in på H&M som ligger brevid och provade lite stickat. Blev tillslut en grå kofta och ett par mysiga knästrumpor.



Jag har alltid varit fascinerad av flygplan, så i helgen plockade jag hem en app. Flightradar24. Då får man en aktuell status vilka flygplan som är i luften samt var dom är på väg. Kuuul! Finns även på nätet: Flightradar24


How funny is this!!! :)
Tack Linn för tipset


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar