söndag 6 januari 2013

Premiärtur

Tog en premiärtur med skidorna i morse. Gick bra. Ovant att ha noll i fäste, så det var bara att saxa i uppförslutningarna. Bra glid, snudd på halkiga. Men höll mig på benen i alla fall :)
Grymt trött efter bara 15-20 minuter, men bra träning. Ska ta på mig pulsklockan nästa gång och kolla pulsen. Fick dock grymt ont i vänster knä efter jag varit hemma en timme. Kunde inte stödja benet alls, men det släppte efter en halvtimme eller så. Måste varit nån låsning.

Tog mig en tur till bowlinghallen på eftermiddagen. Som bäst 142 poäng. Hade sen planer på att få hämta ut min Android på Telia idag, eftersom jag fick mail från servicestället att dom skickat tillbaka den klar den 21 dec. Men på Telia hade dom inte mottagit den. Så ingen verkade veta var den fanns, så dom skyllde på Posten...! Så jag fick gå därifrån tomhänt och ska invänta sms från dem när de får in den. Just nu känns det bra att jag bara använder Androiden som en extratelefon, så man inte är så uppbunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar