lördag 19 januari 2013

Tennisfri lördag

Jonas hade inga matcher idag, så det blev en tennisfri dag..... nästan. Åkte till tennishallen och kollade in då Ellen speladen (en kompis till Jonas). Hon vann sina bägge matcher. Imorn söndag blir det semifinal för Jonas 10.30. Få se om han tar sig vidare till finalen sen.

Åt lunch ute i tennishallen där Julien från årets säsong av Mästerkock stod och lagade tvårätters. Visste inte alls vem han var eftersom jag inte följt programmet, men han verkar vara lite av favorit bland tjejerna :) Passade sen på och kollade på några affärer ute på Ersboda idag. Barnens hus, Net on Net, KappAhl och Coop. Jag och John spanade in akvariet på Coop Forum. Tror det är saltvattensakvarium, för det är rätt annorlunda och färgglada fiskar.


Sen blev det Tacomiddag och paketöppning för Jonas som fyller år på måndag. Till min bror: spana in Lorangaflaskan! Riktigt gött! :) Funkade göra Black orange med Pepsi o Loranga.


Paket både från både mig och min mor,
så ni inte tror jag totalt skämmer bort honom ;)

3 kommentarer:

  1. Va Mysigt ni verkar ha..:)

    SvaraRadera
  2. Loranga är klart godaste gula drickan! Var min favorit som liten, gillar inte alls Fanta...

    SvaraRadera