torsdag 28 februari 2013

Volvo, värme och vildfjäderfä

Sitter pa internet cafe igen. Mest japaner o kineser som sitter o spelar här.... och lilla jag :)
Har som sagt var besokt Volvofabriken här i Brisbane idag. Tog taxi dit, 58$. Tog train hem, 7,5$. Viss skillnad kan man lugnt säga :) Var roligt testa tåget. Väldigt fint.
Har varit grymt varmt idag. Tur det varit mest molnigt. Dricker mkt flaskvatten. Sag en jättelustig fågel mitt på gatan idag. Aldrig sett sån forrut. Kommer bild sen.
Tänkte ladda upp en del bilder idag, men mitt minneskort fran kameran passade inte i datorn, sa ni far vänta tills imorn. Tar flyget till Melbourne imorn..... eller i natt for er :)

5 kommentarer:

  1. Kul med ett studiebesök på er fabrik down under!

    Man kan mygla runt lite med svenska tecken, om man inte lyckas installera svensk keyboard på internetcaféet: http://www.genline.com/resources/swedishcharacters.php

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa om dina äventyr "down under"!

    SvaraRadera
  3. Hej ! Kan man skicka det ett sms på det simkort du köpt ,,, eller blir det att du får betala dyrt då ??

    Kul att allt verkar gått bra och att du är på plats nu
    / hälsningar din far och Jag

    SvaraRadera
  4. Det går bra skicka sms till numret. Du får själv stå för kostnaden. Troligtvis dyrare än svenskt sms, men kostar inget för mig att ta emot.

    SvaraRadera