måndag 4 mars 2013

Brisbane hotel

Väl framme i Brisbane tog jag en mindre typ av flygbuss in till city. Den körde ändå fram till hotelldörren, vilket var skönt med min 23 kg tunga packning :)

Vy från flygbussen. Brisbane river och Brisbane city.
Väldigt skitigt vatten men beror tydligen på översvämningar de nyss haft.
 
Minibuss flygbuss med släp :)

Bodde på lägenhetshotellet iStay River City som är ett hotell i kedjan Oaks. Väldigt bra läge direkt i city. Eftersom jag knappt sovit på 40 timmar så tog jag faktiskt en dusch och powernap på ca 2,5 timme då jag väl fick mitt rum. Det var skönt! Rent och fint hotell. Inga spindlar eller annat kryp någonstans. Här är några bilder från mitt rum/lägenhet.


Mina prylar lite överallt :)
Köksdelen
Badrummet
Obäddad säng
Gigantisk balkong
Såg filmen "Men in Black 3" på tv sista kvällen.

1 kommentar:

  1. Det var en stor lägenhet..verkade ju fint..många höga hus..stor stad..söt fågel..:)

    SvaraRadera