måndag 4 mars 2013

Mot Melbourne

Fredag 1 mars hoppade jag på ett Qantas-flygplan och styrde kosan mot Melbourne.  Flygtid 2 timmar 20 min. Det var klart väder större delen av vägen så man kunde se Australien från ovan. Många fyrkantiga indelningar avlandet, men även några cirkulära. Förstår inte riktigt vitsen med det.


Runda landområden. Why?
Framme i Melbourne tog jag sen SkyBus in till centrum. Sen blev jag uppmött av Tommy och vi tog tåget hem till deras lägenhet. På kvällen gick vi ut till ett ställe och käkade tillsammans med en kompis till dem. Trevligt! :)

Jag o Tommy på terassen.
Jag hade med mig lite svenskt glas i present.

Gott med mat. Lite blåsigt på kvällen.

1 kommentar:

  1. Hejsan ! O vad kul att du har tagit så fina foton ! Här snöoväder ,, så njut av solen o värmen ! Kram från pappa o jag

    SvaraRadera