tisdag 16 april 2013

Nytt köksbord

Efter ett drygt års letande har jag idag beställt mig nytt köksbord. Ekbord, inte speciellt märkvärdigt men de mått jag velat ha har jag inte funnit.... förrän nu!! EM möbler sålde en serie som hette Ekliden där man själv får välja längd o bredd. Suuper!! 160 x 100, klart och betalt! :) Blev dock inte de tillhörande stolarna. Jag tyckte dom kändes för tunga. Ska leta nån annan sort.

Till skillnad från min mor gillar jag snittblommor, så idag köpte jag mig en tulpanbukett!

3 kommentarer:

  1. Jaa..Gillar väl visst snittblommor..MEN..gillar bättre krukväxter..får glädjas längre åt dom..:):)

    SvaraRadera
  2. Så praktiskt att man fick välja mått själv, det borde fler tillverkare ta efter!

    SvaraRadera
  3. Mått på tulpanerna? Fränt... :-)

    SvaraRadera