torsdag 6 juni 2013

Bal 2013

Slutade tidigare från jobbet igår och åkte direkt till Pite Havsbad för att kolla på årets studentbal där min brorson Joakim var med. Han gick med en klasskamrat som heter Matilda. Fina och kul att se alla på röda mattan. Grymt mycket bilar på väg in mot havsbadet, både besökare och bal-åk. Långa köer.

Matilda och Joakim
Väldigt roligt se alla klänningar och vad som är trendigt just nu. Nästan ingen hade klänning i blankt duchessetyg nu för tiden, vilket alla hade på min tid. Nu är det mer lätta tyger i chiffong som gäller. Populäraste färgen i år var turkos. Ganska många korta klänningar också. Lite trist tycker jag dock att så många hade utsläppt hår. Här kommer i alla fall ett axplock med bilder på några par.

Jockes kompis Frans och Malin gick precis innan honom.
Den här klänningen tycker jag var den finaste.
Den här vita klänningen gillade jag också.
Ljusrosa var också en populär färg
Många fina detaljer med pärlor på klänningarna.
Efteråt fick även min bror posera på röda mattan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar